Couleur Locale Branding
Ruth & Hendrik van Couleur Locale zijn globetrotters. Letterlijk dan. Ze reizen echt naar elke uithoek van de wereld op zoek naar verwondering. Tijdens hun schattenjachten zoeken zij in exotische culturen, adembenemende landschappen, fascinerende mensen en overweldigende natuur naar unieke stukken, ongewone voorwerpen, verweerd, gebruikt, gerecycleerd, allemaal liefdevol en vakkundig gemaakt met een dikke laag couleur locale. Die items brengen zij mee en bieden ze aan in hun webshop en conceptstore in Knokke.
Rotorgroup’s graphic designers mogen Couleur Locale een logo en huisstijl aanmeten. Wij zorgen hier in de eerste plaats dat het de producten zijn die blijvend imponeren. Het typografische logo dat we definiëren vormt de basis voor een uniforme, rustige look & feel. De identiteit wordt verder ondersteund met layouts voor product- en prijskaartjes op gerecycleerd papier, verpakking en geschenkbonnen, stickers en jute draagtassen. Een grafisch vormgegeven wereldkaart vormt een imposante muurillustratie voor de winkel.