Brood. Branding.
Lees: brood, punt, branding, punt. Brecht Deleye en meesterbakker Kris Goegebeur slaan de handen in elkaar voor de herwaardering van de echte smaak van het brood. En brood is wel degelijk gezond als het gemaakt wordt met pure producten die natuurlijk bewerkt worden en lange deegrusten krijgen. Zoals bij Brood.
Om de activiteiten van hun bakkerij en aanvankelijk ook lunch- en ontbijtbistro te vatten in een krachtig merk met een herkenbaar logo en dito huisstijl nemen Brecht en Kris Rotorgroup onder de arm. Als geen ander wil dit duo dat ‘artisanaal’ en ‘authentiek’ geen holle woorden zijn in hun bedrijfsfilosofie en dat moet spreken in de visuele identiteit.
Onze grafische ontwerpers creëren een embleem verwijzend naar graan en meel, met een zacht kleurenpalet, maar evengoed toepasbaar in zwart en wit. Een oerdegelijk ouderwetse inktstempel geeft extra authenticiteit mee aan verschillende soorten verpakking. Kleine logostickertjes zijn daarbij een perfecte aanvulling. Rotorgroup werkt ook de window signage uit voor het imposante herenhuis in Roeselare waar Brood. de magie laat werken.